Ofte stillte spørsmål


Hos oss kan du selge det du ikke trenger lenger ved å leie en hylleplass i en av våre butikker.

Ofte stillte spørsmål vi får

Hvordan leier jeg hylleplass?
Du kan enkelt booke en hylleplass på nett eller i butikk.

Hvordan registrerer jeg varene?
Logg deg inn i "MIN BUTIKK" her på nettsiden. Har du ikke opprettet en bruker må du gjøre dette først ved å registrere deg med samme info som da du booket din hylle. Klikk derretter på bruker - bookinger - legg til varer.

Kan jeg forlenge hyllen min?
Ja dette gjør du enkelt inne i "MIN BUTIKK". Velg bruker - bookinger - forleng.

Kan jeg flytte varer fra en hylle til en annen hylle?
JA! Dersom du har en aktiv hylle eller en hylle du har hatt tidligere kan du fra "MIN BUTIKK" velge bruker - bookinger - klikk på hyllen du ønsker å flytte varer fra - marker varene du ønsker å flytte - klikk på flytt varer - velg hylle varene skal flyttes til.

Hvordan ser jeg hva jeg har solgt?

I "MIN BUTIKK" velg bruker - salg. Her kan du se hvilke varer som har blitt solgt og når de ble solgt.

Når får jeg utbetaling?
Vi betaler ut en gang per mnd. Alle varer som ble solgt i mai blir utbetalt den 15 juni. Varer som blir solgt i juni blir utbetalt 15 juli osv osv..

Hva skjer med varer jeg har glemt eller ikke finner?
Mangler du en vare anbefaler vi deg å komme innom jevnlig for å sjekke vår gjenglemt hylle. Ting som er gjenglemt blir hengende ute i butikken i ca 15 dager før de blir flyttet på bakrommet. Etter dette kan loppeland donere bort eller selge varene videre.